Äntligen funkar bloggen

Jag ar blivit helt galen av att bloggen inte har funkat. Har ju inte kunnat skriva på jätte länge. Men nu kommer det att vara färska inlägg igen.
Idag har jag varit i stan med Cajsa och fikat. Fralla och kaffe. Provade Cajsas nya cykel, som jag också ska köpa. Fast jag ska köpa med cykelkorg. Den va skit skön. Gäller bara att tjata på mormor om pengar. Lär ju aldrig få en cykel.
Gick sen hem från stan och nu sitter jag här.

Här kommer lite bilder på hur jag såg ut i Lördags när vi hade gäster. Och lite andra bilder. Bilderna får jag lägga upp nu eftersom bloggen inte har funkat innan.

image266
image267
image268
Såhär såg jag ut i Fredags innan jag skulle handla mat.
image269
Bakade sockerkaka i Onsdags
image270
Nyklippt sen igår. Och nynoppade och färgade ögonbryn.
image271
Fick dessa örhängena av mammas lillebrors nya tjej. Fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0