Eric Clapton - wonderful tonight

Efter skolan gick jag ner till stan för att hämta ut pengar. Varför kan man aldrig gå ner till stan eller någonstans utan att någon lärare ska finnas där? Det händer i alla fall mig ofta. Träffade även Vannis mamma. Hon e trevlig.
Vi hälsade på varandra.
Satt precis och lyssnade på en låt med Eric Clapton. Låten heter Wonderful Tonight. Den är ju också helt underbar precis som Tears In Heaven. Köpte mig en chokladbit på chokladaffären i stan. Så sitter och avnjuter den med en kopp kaffe och lyssnar på den låten med Eric Clapton. Det lyser orange på skrivbordet eftersom Martin pratar med mig hela tiden. Han vill att jag ska komma. Ska jag?
Kolla vår konversation:

Jag:

Jag ska ju köpa cykel...,men det är nog roligare att träffa dig skulle jag kunna tro

Martin säger: 
mm kom då

Martin Lindström säger:

köp nån annan dag

Man bara AJA. Men som sagt , ska ju köpa cykel idag. Uppdaterar mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0