Fredag

När jag kom hem efter skolan så låg det ett brev till mig på bordet. Jag öppnade brevet och där stod det att jag hade blivit preliminärt intagen till HR-programmet De va en härlig känsla.
Sen efter det så åkte mamma och jag ner till stan. Jag hade på mig min nya sommarjacka och ett par klackskor som jag aldrig änvänt innan, eftersom det varit så kallt. Men nu när jag änvände dem så fick jag skoskav :( Booring.
I helgen ska jag jobba och så fyller farmor 80 år. Tyvärr så kan jag inte fira henne på hennes födelsedag eftersom jag ska jobba. Men ska ta och åka ner till henne vid ett annat tillfälle. Ibland blir det då. Att planeringen krockar.
Vet inte ifall jag ska köpa någon blomma idag eller imorgon. Hmm...Aja, men ha en fett underbar helg. Det ska i alla fall jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0