Jobba

Vaknade vid 8,30 idag eftersom pappa kom. Han och brorsan ska åka till farmor i malmö eftersom hon fyller år. Tyvärr så kunde ju inte jag följa medsom jag har sagt innan. Medans brorsan klädde på sig så pratade jag och pappa om Polen IGEN och lite annat. Sen när dem hade åkt så gick jag och la mig igen. Va ju trots allt trött. Vaknade inte förrän vid 12,00. Så nu står maten och kokar och sen ska jag duscha och göra iordning mig.
För ikväll blir det jobb. Ska fixa lite förkläden och sånt också. Ska vara på "jobbet" vid 17,30. Blir väl där till sent ikväll. Puuh.
Imorgon ska jag promenera upp till mammas jobb och sen när hon slutar så ska vi sola. Ha en wonderful day allihopa. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0