Teater <3

Skolan har fan i mig varit helskön. Vi såg på teater hela eftermiddagen. Och den va super. Å han där killen med rastaflätor. Harrijävlar mig vilken snygging!
Skulle lätt komma hem till honom en kväll. Vanni hänger på sa hon.
Imorgon tänkte jag gå och fråga vad han heter. Och självklart hänger Vanni på.
Den där killen har verkligen glimten i ögat. Där va själklart andra snyggingar som spelade.
Som han där lilla killen och någon annan. Vet inte vad dem heter. :( Jag får väl fråga dem ;)
Nu ska jag se på Andra Avenyn.  Puss

Kommentarer
Postat av: Elina

haha, och jag har spelat teater i skolan hela dagen ;-) visserligen bara rep, men ändå! :-)

2008-04-21 @ 22:20:36
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0