Trygg på nätet

Skolan har varit ovanlig bra. Utom dem första lektionerna. I omklädningsrummet på gympan så snackade alla tjejerna ifrån vår klass om sex och sånt. Vilka som va oskuld m.m. Sen hade jag engelskaprov vilket gick sådär. På eftermiddagen hade vi föreläsning om "trygg på nätet". Mats som va föreläsare va jätteduktig. pluspoäng till honom!
"Trygg på nätet" handlar om pedofiler m.m. Man kan inte tro att det finns så många pedofiler överallt. Det finns pedofiler på kamrat.se, bilddagboken, lunarstorm, msn m.m. Pedofilerna säger sig vara yngre än vad dem är. Eller så har dem sin normala ålder och håller på att äckla små ungar med att dem är söta, att dem ska ta av sig kläderna m.m. Och det är ju inte så lätt för en 10-åring att stå emot dessa krav. Kan jag tycka i alla fall. Det är ju när man börjar blir "mogen" som man börjar ta ansvar, kan säga ja eller nej o.s.v. 
Varför kan inte pedofilerna ta en kvinna/man i sin egen ålder?
Varför kan inte pedofilerna ta en kvinna/man som är MAX 10-15 år yngre. Fast det beror ju på i vilken ålder pedofilen är i. Är han ex. 52 år så är det ju "OKEJ" att han väljer en kvinna i ålder 35-52, men inte en flicka som är 7-19 år. Usch...fy...blä...
Nu ska jag vila. Har jätte ont i min mage.

Puss 
image319

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0