Vart i Ängelholm

Kom nyss hem från att ha varit på Ängelholms sjukhus.
När jag satt i väntrummet så va där en mamma och hennes dotter. Helt plötsligt så lyfter dottern upp sin tröja och visar alla i väntrummet sin mage. För hon ska pilla på sin nytagna piercing. Hon va ju inte anorektisk om man säger så.
Aja, sen efter det så åkte vi och fikade.
Nu pratar jag med Martin igen. Han vill att jag ska följa med honom till en fest ikväll.
Såhär säger han:

-om du kommer Så är du här innom en Timme sen Ska jag Fixa mig 10m min och då är kl ca 18:30 sen ska så jag äta och då är kl 19:00 sen har vi 1 timme att göra nåt anant sen säger jag Till mamma: Kör mig till mattias så gör hon de.

Okej tänker jag. Snacka om välplanerat. Men de e ju bra.
Jag får tänka på saken.

Imorgon har vi nationella i engelska. Fy farao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0