Fruktishhh


Nu har jag fått mina kockakläder...eller ja, skjortan och mössan fanns inte hemma men jag får dem till på fredag då jag ska jobba i köket. För er som är nya med att läsa min blogg fattar så klart ingenting, men läs inläggen innan så förstår ni vad jag pratar om. :)
Skolan har varit lugn...sovmorgon, sen hem och käkade middag med mamma eftersom hon var ledig idag, sen skola igen...två lektioner sen hem igen.
Fyllde i ett papper som vi behöver till på fredag i köket och gjorde en annan läxa om frukt & bär. Just det, vi hade som läxa att gå in på www.fruktogront.se . Då får jag väl göra det nu då.
Annars har jag inte gjort så mycket idag mer än att varit ute och gått, och tvättat håret. Sitter just nu och skriver här på bloggen och messar med Josefine i klassen.
Hoppas dagen har varit bra för er!

Peace,

Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0