HR08



Hej!
Nu är klockan 13,40 och jag är hemkommen från min första dag på gymnasiet med linje hotell & resturang. Läraren var trevlig och det var även de flesta av alla i klassen.
Hade lång rast så hade ingenting att göra. Jag kunde väl hängt på dem andra om jag ville, men dem är ju nya så man är inte "säker".
Imorse blev vi bjudna på en ½ fralla och saft...sen satte jag mig med tre nya i klassen. Linnea, Charlotte? (tror jag hon hette) och Sofie.
Fick även mitt schema och det blev jag nöjd med. Sovmorgon till klockan 10,00 på tisdagar och fredagar (bara på fredagar på vårterminen). Vi slutar runt klockan 15,00 varje dag. Rätt skönt. Alla i klassen hade lite olika scheman. Hade man språk så kunde man gå till klockan 16,30...skönt för mig att inte jag hade det.

Imorgon ska klassen gå ner till resturangen och ha lektion där. Vi får nog även våra kläder och skåp nere på resturangen.

Nu ska jag vila lite, det har varit en stor och jobbig dag idag.

Lycka till alla ute i världen som kanske också har börjat på gymnasiet, dagis, förskolan, mellanstadiet, högstadiet eller var ni nu ska börja eller sluta för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0