Kass i kroppen


Tja!
Sitter med en filt omringad om min kropp. Känner att jag fryser väldigt mycket. Kanske börjar bli sjuk?! Usch, vill inte bli det nu när det är ny skola och allt.
Som tur är så är jag och min klass lediga imorgon. Bara VI på vår skola. Härligt. Tror faktiskt inte att det kan bli bätte för att vara den första veckan i skolan.

Den första veckan i skolan har varit bra. Börjat känna dem flesta i klassen. Har i alla fall någon att sitta med på varje lektion. Hoppas att nästa vecka blir lika bra. Då ska man få börja att laga mat på hotellet. Det är ju det roligaste :)
Idag slutade vi egentligen klockan 13,55 men vår lärare släppte oss redan 13,30.

Tror att jag ska smyga ner i sängen och vila ett tag. Känner mig så himla trött. Det kanske blir en lång, varm dusch senare...skulle inte sitta helt fel.
Ska nog förresten in till Halmstad imorgon och shoppa LITE. Någon ny tröja och nån väska vill jag ha. Helst en Friis & Company eller vad den heter. Dem e snygga. Och dyra. Men man får ju betala för det som man vill ha! Så är det här i världen.


Ge mig här och nu!!! CHOKLAAAAD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0