Lagom är bäst!


Just den här sommaren har jag faktisk längtat efter solen enormt mycket. Men jag tycker inte om när det är övernaturligt varmt heller. Det ska vara lagom.
Under den senaste veckan har jag bara legat ute på gräsmattan och solat. Fått färg och solat ännu mera, vilket kanske inte var så där jättebra eftersom jag brände mig. Men nu efter 2 dagar så känner jag inte av brännan längre utan har fått lite brun färg utav det istället.

Jag har ju lovat att jag ska lägga upp bilder på vad jag har köpt på Ge-Kås. Men det gör jag imorgon. Känner inte att jag har lust med det nu.

Nu är det väl ca 2 veckor kvar tills jag börjar skolan...mindre skoj. Vill ha sommarlov hela tiden. Men man tröttnar i och för sig på att inte ha något att göra under en längre tid.

Nu ska jag gå ner och göra mig en kaffe latte och avnjuta den och titta på en ny film som jag köpte på Ge-Kås. Vad säger ni om det? Mysigt va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0