Mc Donald´s = Gratis toabesök

Denna veckan har börjat bra. I måndags var jag med en vän som heter Cajsa. Vi cyklade till SkoDon och kollade på skor. Jag hittade faktiskt ett par jättesnygga klackskor. Mamma och jag ska åka och kolla in dem idag igen. Jag hade inga pengar med mig då. Dumt, jag vet.
Det är sådana modellskor och dem finns ju bara i 1 ex och 1 storlek och den storleken var min storlek. Hoppas att det finns kvar idag bara. Sen körde vi inom mig och hämtade min plånbok. Cyklade till stan och fikade på ett café. Kaffe, chokladbolle och sorbetglass. Det var vad jag tog.
Kollade i lite affärer och var inne på "Önska" en porslin, glas och alltmöjligt-affär. Hittade jättesnygga koppar med fat som jag nog ska köpa idag. 18 kronor bara. Säkert REA.



Igår innan middag kom Cajsa och ringde på dörren, hon ville hitta på någon men eftersom jag skulle till tatueraren i Ängelholm på eftermiddagen så hann vi bara gå ner till Ica eftersom hon skulle köpa en dricka. Sen gick jag hem till mig och hon till sig.
Åkte till Ängelholm - tatueraren efter maten, skulle höra hur mycket min tatuering skulle kosta och tidsbetällning. Tatueringen skulle kosta max 200 kronor vilket jag tyckte var billigt. Jag trodde den skulle kosta kanske 500 kronor. Han hade jättemycket att göra under veckan så vi skulle ringa honom idag klockan 12,30 och beställa en tid.
Efter att ha varit i Ängelholm så åkte vi direkt in till Halmstad. Vi ville åka och titta på "Myrorna", men där var inget roligt. Inte så som i storstäderna i alla fall.
Sen fikade vi på Mc Donald´s vid Eurostop eftersom vi behövde gå på toa. Det är ju det enda stället som är gratis, än så länge i alla fall.
Åkte sedan till Rusta där jag köpte en jättesöt liten neongrön termos och ett kakfat.

Det är hur veckan har sett ut än så länge. Uppdaterar igen en annan gång. Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0