Mp3-format ?!

Jag har lite frågor kring min mobiltelefon. Hoppas att det är någon bloggläsare som kan hjälpa mig att ge svar på frågorna.

Jo det är så att jag kan lyssna och använda MP3-låtar i min mobil, men jag kan inte ha dem som ringsignal, varför detta?
När jag fick mobilen så är det bara MP3-låtar i den, men med en nyckel bredvid. Alla MP3-låtar med nyckel kan jag ha som ringsignal men inte dem låtar som jag tar från ex. datorn som är av MP3-format. Varför?
Vågar jag då ladda ner en låt från Jamba som är av MP3-format. Jag vill ju ha den som ringsignal, men kan jag inte ha den som det så vill jag inte lägga pengar på att köpa en låt från Jamba.

Jag har en Sony Ericsson K700i, bra att veta kanske.

Hoppas någon förstår vad jag menar. Jag vill kunna ha dem låtar jag köper som ringsignal även om det är MP3-format.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0