Muller och buller

Jag fick ordning på min låt som jag ville ha, men som jag var osäker på ifall jag kunde ha. Men det gick och nu har jag låten som ringsignal.

Idag är det fredag och det betyder helg. Vilket är skönt. Håller på att ringa tatueraren, men han svarar inte så får se om han svarar senare.
Mamma dammsuger just nu och jag sitter här. Har tvättat håret idag och hängt ut mitt täcke på vädring. Det behövs ibland.
Jag gjorde jätte roliga spel innan på datorn. På svt:s hemsida. Brukar inte gilla att spela spel, men detta var faktiskt roligt och inte barnsligt. Just därför som jag spelade.

Igårkväll var det ett jädra åsk-oväder över Halland. Usch, det kom många blixtar och det regnade jättemycket. Mamma var på brottet i Halmstad och kollade på Lars Winnerbäck, Miss Li och han Markus Krunegård. Hon tyckte det var synd att det regnade, men annars var det bra. Man fick inte ta med sig paraplyet in där heller. Kanske för att det är så lätt att peta någon i ögat och att det blir så trångt om alla ska ha sina paraplyer uppfällda. Sen fick man inte heller ha glasflaskor, säkert för att det är lätt att om man blir full eller något så kan man ju bara slänga en glasflaska i någons huvud och det är ju inte så kul. Det är ju bra att dem har sådana regler och att dem bryr sig. Sen är det ju ett badställe också och då vill dem klart inte att där ska vara en massa glassplitter eftersom där springer en massa barn på dagtid.

Senare i eftermiddag så ska mamma och jag sticka till Maxi och handla mat och köpa lite lördagsgodis.
Här kommer lite bilder på några häftiga saker som jag hittade på bluebox.

Denna tyckte jag var ursöt. Visst ?!

En tårtspade som liknar en klacksko.

Glas gjorda av is. Det gäller att man dricker upp snabbt, annars lär glaset smälta.

Häftig matlåda. Äpple <3 Finns i flera färger.

Diamant isbitar---grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0