Ny skola, nya vänner...usch

  Under den senaste veckan har jag haft det slappt. Gått upp vid 09,30 varje dag och käkat en dunderfrukost som bestått av en kopp kaffe, juice och macka. Det kallar jag frukost!
Sen har jag suttit i pyjamas fram till middag och inte gjort ett skit.
Men imorgon börjar verkligheten igen. Gå upp klockan 06,30, gå till skolan, gå hem från skolan, sova och vakna om på vartannat. Skit tråkigt!

Känner inte någon i min nya klass på gymnasiet vilket inte är så kul. Vem ska man umgås med, vem ska man äta med i matsalen? Har ju inte någon...i alla fall inte dem första dagarna. Usch nej, så vill jag inte ha det!
Jag vill inte börja skolan. Bara gå när jag känner för det.

Ikväll ska jag i alla fall se på bio. Mamma Mia. Hoppas den är bra. Det är väl det enda som är ett + för mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0