Snuggle Song

Hej alla som läser bloggen! Idag har vädret lugnat ner sig, min bror kom hem igår och det hade inte hänt något förutom att hans motorcykel hade stannat eftersom det blåste, så motorn klarade inte av trycket. Men som tur var gick den att starta igen.
Det dåliga vädret ska fortsätta imorgon igen. Inte så roligt. Det ska bli stormbyar,  åska och regn. Vad är detta för sommar !? Jag vill ha sol!

Sitter och lyssnar på den "kramsången" med den där kaninen som sjunger. Eller inte. Det är ju falskt. Vem har sett en riktig kanin sjunga? Inte jag. Den är faktisk bra. Just nu lyssnar jag på den svenska versionen men jag ska lyssna på den, är det engelsk versionen? I alla fall orginalet...kanske är den på tyska?

När mamma kommer hem ska vi nog sticka till Maxi. Måste ha en ny brunkräm. Det är värst vad den tar slut snabbt. Jobbigt, det är ju rätt dyrt också.

Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg :) och man det är kul att läsa dina inlägg, kika gärna in i min blogg och kommentera tillbaka :D

2008-08-05 @ 19:48:24
URL: http://mmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0