Tattoo-beställning

Idag har dagen gått både snabbt och långsamt. Hade ställt mobilen på ALARM klockan 09,30, men tänkte
- Vad ska jag göra uppe såhär tidigt? Jag har ju sommarlov, behöver inte passa någon tid.
Så jag bestämde mig för att ligga till i alla fall klockan 11, men jag kunde såklart inte somna om igen fast att jag var dödstrött. Så jag gick upp och satte på tv:n. Kollade på Blue Water High och käkade frukost.
Sen tvättade jag håret och lagade mat. Köttfärssås med pasta stod på menyn idag.
När mamma kom hem så ringde vi tatueraren om tid, men där var upptaget, när vi ringde andra gången så svarade han inte. Han kanske hade en kund. Vi ska försöka att ringa innan 18,00 ikväll igen.

Vad gör ni själva alla andra folk i övriga Sverige? Ligger och steker på en sandstrand eller en strand med klippor? Klipper gräset? Festar? Röker? Pussas? Sover? Jobbar? Shoppar?

Hoppas att ni har det bra i alla fall...

Püss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0