Det där lilla extra



Onsdag idag men jag berättar om fredagens händelser istället.
Jag var ledig eftersom jag hade jobbat på julbord dagen före (Inlägget före) och mamma skulle till ortopeden i Halmstad med sin Halgus Valgus (Vilket namn, haha!). Efter att hon varit där så åkte vi till ÖB och handlade en massa saker. Mest julgodis med också några julklappar. Toblerone till brorsan exempel.
Hittade jättesnygga marimekkoliknande panelgardiner med bruna blommor på. 69 spenn. Men jag köpte aldrig dem. Man ångrade sig lite efteråt. Men dem finns säkert kvar.
Ja, sen hände väl inget mer den dagen.

I söndags så var jag och mamma på Eurostop och julhandlade det sista. Mamma skulle köpa lite kläder till julbordet som hon ska på idag med sitt jobb. Det blev en vit blus.
Själv köpte jag en vit-blå blus inne på Kappahl. Brukar aldrig handla där, men där va REA och då får man ju passa på. Den blusen ska jag har på mig på julafton.
Man blir rätt stor i den. Jag orkade inte ta av mig tröjan under. Så det ser inte klokt ut på bilden. Men ni ser ju hur den ser ut i alla fall. Det var ju det jag ville visa.

Nu ska jag laga köttfärssås och spaghetti.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0