Julpyntat på hotellet


Jag i mina serviskläder. Ni får en bättre bild sen en gång. När jag har alla kläderna hemma.
Denna bilden togs för 1 vecka sen. Jag vet, jag är efter. Men jag har annat för mig på dagarna än att sitta här, tyvärr.
(Det rimmade ju).

Såhär såg bordet ut som jag dukade
 
Vi julpyntade lite på hotellet...kul

Jag målade om ett gammalt fult träbord, köpt på IKEA för länge sen. Blev nöjd med färgen som blev över från när vi målade på mammas rum. Det går bra att använda väggfärg till annat också. Nu slipper jag köpa ett nytt bord i alla fall.

En marsipangris och en jättedog karamelltryffel som jag fikade när det var julskyltning.

Nu kom mamma hem. Hon vill att vi ska åka till Elkedjan och fylla på vår Soda Stream.

Peace,

Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0