Samtal :(


Då har jullovet börjat för min del. Så himla skönt!!!
Först i skolan var det lite spex och sen fick vi julgodis och clementiner i klassrummet. Började 8 imorse, va hemma igen klockan 9,30. Inte så lönt ändå.

Till lunch käkade en indonesisk kyckling med ris till. Färdigköpt mat. Latis! Klockan 2 kommer mamma hem och så ska vi direkt åka till Halmstad för att julhandla mat. På vägen hem ska vi köra inom godisbutiken på landet. Gissa om där kan vara mycket folk nu innan jul.

Ringde SJ innan för att höra vad en ungdomsbiljett, tur & retur från Laholm till Malmö kostade. DAMN va dyrt den va. 243 kronor för en ungdom! Är dem inte kloka eller. Mamma ska ringa dem sen igen och fråga ifall där finns någon billigare.
Jag tycker det är rätt jobbigt att ringa till sånt. När det gäller SJ, beställa kläder via telefon, Telenor m.m.
Allt sånt som tillhör vardagen när man ska ringa någonstans hatar jag. Vet egentligen inte varför, för jag älksar att prata annars. Jag ringer till pappa, farmor, mormor och sånt ju. Men det är något speciellt med viktiga saker.

Målade naglarna lite annorlunda. Såg att Kitty Jutbring hade gjort så och då ville jag med testa på det. Rosa och orange nakellack. Lite roligare.

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0