2008-02-18

Hallojsan. Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Bara suttit framför datorn ända tills nu, för nu ska jag laga mat. Idag blir det potatis, grädde och fiskpinnar. Gott :)
Annars idag så ska jag ta en promenad. Fint väder ju. Igår efter att jag hade gått min promenad så var jag och en kompis och fikade på ett mysigt café nere i stan. Där va fullt med ungdomar. Skit jobbiga är dem ju. Veingebo allihopa, om nu alla vet vad det är. Aja för att förklara det snabbt så är dem KONSTIGA. Haha.
På torsdag ska jag och mamma åka till Ge-Kås i Ullared och handla lite. Göra av med pengar som vanligt. Sen är nästan sportlovet slut. Fy fasiken va snabbt det går. Jag vill vara ledig länge!
Aja men nu måste jag gå...nya uppdateringar senare.
image34
Fiskpinnar
image35
Potatis

Haha så blev måltiden...eller ja. Jag äter ju inte ur kastrullerna men ni fattar väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0