Bloggande

Satt och kollade på nyhetsmorgon imorse. Dem pratade lite om det här med bloggar och vad man skriver om och så. Bland annat så va Stina med och hennes blogg är ju fantastisk. Hon är ju enormt söt och jag får mycket inspiration om vad jag kan skriva på min blogg. Jag tycker det är kul att sitta på morgnarna och blogga med en kopp kaffe i handen. Att känna att lugnet faller in genom fönstret när man sitter framför datorn och bloggar. Få säga sina egna åsikter om världen, mode, politik, skönhet, regler m.m.
Det kan bli stora debatter om ens åsikt, men vad gör det? På något sätt är det ju bara roligt.
Min pappa var precis och hälsade på. Annars idag så ska jag bara ta det lugnt och vila. Jag vill verkligen att min hosta och förkylningen ska gå över nu. Det tar mycket på kraften och på mitt immunförsvar.

*Puss*
image32 <------Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0