Fredag

Idag är det fredag och det är fint väder ute. Synd bara att jag inte kan gå ut och gå, för då fryser jag jättemycket. I helgen ska jag bara ta det lungt och låta min hosta gå över. Sen på måndag är det sportlov! Skönt!
Är hemma ifrån skolan idag också. Sitter oh funderar på om man kanske skulle börja med "veckans tips" här på min blogg eller på bilddagboken. Vore ju lite roligt. Typ mode, inredning, affärer, café m.m. Kan inte det vara en bra idé?
Jag längtar tills jag får mina solglasögon. Jag får nog dem nästa vecka. Hoppas jag. Igår beställde mamma och jag en kokoslotion och en deodorant från Yves Rocher. Den luktar enormt gott. Jag brukar vara inne i Yves Rocher-butiken i Malmö och köpa den när jag är där. Men nu ska jag ju inte dit förrän till sommaren och eftersom den är slut nu så beställde vi en ny på deras hemsida. Denna hinner säkert ta slut innan sommaren, så det blir nog ändå att jag köper en till nere i Malmö. Förra gången jag köpte den så råkade jag ta fel haha. Jag tog duchcremé istället för lotion. Dem såg ju likadana ut. Kolla på bilderna nedan. Vad är skillnaden?
Jo duchcremén är mer glansig. Men det såg jag ju inte i affären. Aja skit samma.
image29image30

Lotion                                              Duschcremé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0