Gekås + Olycka

Idag har jag och mamma varit på Gekås. Det var inte alls mycket folk. Så vi kunde ta det lungt och gå och slappa. Handlade för alldeles för mycket pengar, men jag fick fin fina saker. Kanske laddar upp bild på sakerna senare. Får se. Nu är mina ben helt slutkörda. Har mycket att berätta om ifall ni vill veta. Säger det kanske en annan gång. Men en sak måste jag berätta i alla fall. Och det var att när vi kom hem till Laholm igen så var det en bilolycka vid lagan, så vi fick stå och vänta i kö några minuter...Dem hade kört på varandra så där va brandkår, ambulans, polis och civilpolis. Oj oj oj. Stackare. Det såg faktiskt ut som vår grannes bil, det var samma registreringsnummer i alla fall. Så det måste ju nästan vara dem. Eller?
Det är inte roligt när det händer en massa saker. Men det verkar inte som att någon bilförare eller passagerare hade blivit allvarligt skadad eftersom ambulansen stannade kvar en stund och antagligen pratade med dem. Dem var väl uppspelta, man det kan man ju förstå. Men nu ska jag gå ner och titta på tv och käka kolatårta med vispgrädde och dricka mig en koppa kaffe. Har inte fått kaffe på hela dagen så jag känner mig extra trött. Ska packa upp alla saker också. *Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0