Scrapbooking

Jag känner att jag borde börja med scrapbooking igen. Det var ett tag sen nu, jag höll på med det mycket innan. Men jag har lagt av. Men nu har jag köpt lite snygga papper och sånt, så jag tänkte börja lite smått igen. Ska bli kul. Har packat väskan med lite scrapbookingsaker och tar med väskan imorgon när jag ska till mormor. Kan vara rätt skönt att pyssla med sånt om jag inte har något att göra...vilket jag inte kommer att ha hela tiden. Kanske tar några bilder på resultaten sen så ni får se om ni vill. Men de vill ni säkert ;) Puss, nu ska jag fortsätta se på melodifestivalen...
Imorgon ska jag vara hos mormor typ hela dagen, ska äta lunch där. Och bara umgås. Hon är ju lite ensam :(
Sen på måndag är det skola!!! Bläääääääääää säger jag.


Kommentarer
Postat av: Katti

Det är verkligen jättekul :) plus det blir jättefint

2008-02-23 @ 20:51:18
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0