Sjuk!

Har fortfarande jätte ont i halsen. Så jag är hemma från skolan idag, ska vara hemma imorgon också. Men det är rätt skönt att få komma ifrån skolan lite. Sitter här och dricker morgonkaffe. Och hostar förtåss :(
Igår va jag i Halmstad och köpte ett par skor. Tur att dem fanns kvar. Och i min storlek!
Gick inom H&M och skulle köpa ett halsband och ett par solglasögon. Halsbandet fanns, men solglasögonen fanns inte. Och jag tar ju inte bara halsbandet, för då blir fraktkostaden mer, så jag beställde allt på H&M.com sen när jag kom hem igen. Men man var man ju tvungen att handla för minst 190 kronor, så mamma köpte ett par rosa ballerinaskor och jag tog en puderborste. Sen kom vi upp i summan.
När vi va i Halmstad så letade vi förgäves efter ett café. Men man vill ju inte gå och betala 20 kronor för en kaffe och 15 kronor för en chokladboll. Då skulle det ju blivit 70 kronor om både mamma och jag fikade. Usch va dyrt!
Så gick vi till donken istället, och där va ju knöfullt med ungdomar. Så vi åkte till Eurostop istället och fikade på donken där. Sen åkte vi hem. Åkte inom mormor för vi skulle lämna lite medicin. när vi körde hem så hade barnen på glänningeskolan slutat. Så när vi kommer förbi i bilen så ställer sig 2 barn i vägkanten och räcker ut tungan när vi kör förbi. Haha. Snacka om fantasi! Aja men dem fattar ju inte bättre så vi brydde inte oss. Vi skarattade bara åt dem. Löjliga ju. Nu ska jag snart laga mat. Idag blir det fiskpinnar, potatis och spenat. Senare ikväll så ska jag fixa alla hjärtans dag middag. Då blir det räkor, kex, ost, kall sås, baguetter, vindruvor och allt möjligt plock. Ha en fortsatt bra dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0