Tandläkaren

Fy fan. Idag har jag varit hos tandläkaren och lagat hål. Uch. Jag hatar verkligen min tandläkare!
Min kompis Cajsa följde med ner till tandläkaren haha. Hon skulle hålla mig i handen. (INTE). Sen efter det så handlade vi till mormor och så åkte vi till Cajsas syster. Hon skulle städa hennes lägenhet. Och jag satt i soffan och tittade på. Busade lite med Ajax också. Han e en hund.
Nu har jag precis duschat och ätit. Sen blir det TV.
Ska kanske plugga lite också. Fick nytt skit att skriva om på No-lektionen.
image122
Imorgon ska jag och en kompis gå ut och gå en promenad med Alma. You know? Bebisen.
Sen ska vi gå till Ica och låta henne få gå med en sån där liten, ja jag menar LITEN kundvagn. Vi ska nog köpa något gott att fika eller så. Hoppas vädret blir okej ockå. 


image120
Hittade en äcklig bild på en hemsida. TAMPONGSNÖREEEEE!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0