Casa Mia i Båstad

Igår eftermiddags var jag, mamma, mormor, Bibbi, mammas släkting och Tilda på Casa Mia och fikade. Det är så himla mysigt på Casa Mia. Det ligger precis bredvid Malens bad i Båstad. Man behöver inte gå genom något staket från Casa Mia till badet eftersom dem ligger precis bredvid varandra. Efter att ha fikat i säkert 1½ timme så åkte vi vidare till Lågprisladan i Boarp där jag inhandlade en ny plånbok och en grymt fin, neongrön slickepott. Sen körde vi vidare till Gränslösa outlet som ligger på Italienska Vägen i Båstad. Där köpte jag ett litet, rosa stekjärn. Sen åkte vi hem igen.

Innan vi körde ifrån Casa Mia så skulle mammas släkting som hade kört egen bil dit, tappat bort sina bilnycklar. Så vi letade där vi hade suttit och överallt. Men dem fannas inte där. Så Unberto (som alltid trollade för mig när jag var liten...för att komma in på ett annat samtal), bad mammas släkting om att han fick leta igenom väskan. Och visst fanns nycklarna där. Han kanske trollade fram dem. Or not.

En bra dag för mig helt enkelt.! 
Vill ni se kort på det rosa stekjärnet kanske? Bild komer senare. Håll ögonen öppna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0