Fyndat!

Jag fyndade faktiskt en gammal, antik porslinsform på loppisen som jag var på idag. 5 kronor bad jag om att få betala för formen och säljaren gick med på det. Det påminner lite om iitalablomman. Ni vet, marimekko ?!
Hur som helst så fick jag någon slags pajform i tre olika storlekar på köpet. Dock aldrig använda. Vilket var bra. :)

Här är formen! Fin?

Efter att ha diskat den ordentligt så blev den fin. Det har ju blivit modernt med gammla, antika saker igen. Det var ett fynd i alla fall!

Nu ska jag snart sätta mig framför tv:n och kolla ifall där är något bra och mysa med en påse godis i näven.
Vill verkligen ha någon...(kärlek)!!! Saknad!!! <3

Puzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0