Korsord

Vi hittade en precis likadan plattång som jag redan har, fast till mamma denna gången. Den är ju så bra, så det är ju bättre att vi köper den istället för någon som vi inte vet hur den är.

Solade ju i eftermiddags men där blev ingen färg. Tråkigt.

Ikväll så var mamma och jag ute och gick en runda eller jag cyklade. På hemvägen gick / cyklade vi inom Ica för att köpa en tidning till när jag åker till Malmö. Bra att ha ju. Det inhandlades även lite frukt som vi åt när vi kom hem.
Vi har suttit ute på altanen enda tills nu. Det börjar bli lite kyligt där nu. Vi drack kaffe och löste korsord från tidningar som vi fått av mormor.
Jag löste "barnens stora sommarkorsord". Dem e enkla och roliga.
Håller på att vädra för fullt här uppe på ovanvångingen. Det är som en bastu här uppe. Men man är van.

Nu ska jag gå..höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0