Loppis + Henrik <3


Snart bär det iväg på loppis i Hishult. Älskar loppisar. Särskilt om man hittar något som e både modernt och billigt. Vi får väl se om jag hittar något.
Klockan 14,00 drar loppisen igång. Sen har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag. Får väl helt enkelt ta det som kommer.

Köpte turkisk pepparglass igår av glassbilen. Den smakar inte ens turkisk peppar. Löjligt att det gör reklam för sånt då. Ska man klaga eller? Man har ju faktiskt betalt för att få turkisk pepparglass, men det smakar bara lakrits. ???



Satt och kollade på en massa repriser av "Paradise hotel". Fan va snygg han Henrik är! Heting för min del, de du.
Synd att han är för gammal för min del, men ålder spelar ju egentligen ingen större roll.
Henrik är även en gammal boxare...coolt!

Nu ska jag gå på toa innan vi åker. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0