The Grass

Hejsvejs! Fan va jag e sleeeeten hela tiden. Sov ändå till klockan var 10,30. Jag som skulle gå upp tidigare idag.
När jag hade gått upp så sminkade jag mig och begav mig bort till konsum för att köpa en påse ris till middagen och baguetter tills på fredag.
När jag kom hem så började vi på maten och sen satt vi ute på altanen och åt middag.

Ska snart gå ut till gräsmattan och sola lite. Sen får jag väl börja packa lite smått. Ikväll ska vi åka till Halmstad och köpa en plattång till mamma. Hon klarar sig inte utan den nu när jag är i Malmö. Jag kommer ju att ta med mig den. Jag klarar heller inte mig utan den.
Jag fattar inte hur jag kan ha klarat mig utan den innan. Den gör ju mitt hår perfekt nu.

Får se om det händer någonting mer idag. I don´t think so. Ha en bra eftermiddag allihopa. Här kommer några roliga bilder haha.

Pusshej //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0