Zoocity

Lördagen den 5 juli ( i Malmö):
 Idag vaknade jag klockan 09,30 och åt frukost och sen tvättade jag håret. Efter det så gick jag till Zoocity som ligger i samma område som farmor bor. Dem har över 5000 djur, låter mycket, men tänk på att där finns många fiskar. Man kan se musar, fiskar (som jag sa), små kaniner, stora kaniner, krokodiler, ödlor m.m.
Man fick INTE ta kort, men det gjorde jag ändå. I smyg. Där gick ju vakter runt om och dem tittade konstigt på mig. Dem anade väl att jag tog smygfoton. Annars har det bara varit en tråkdag.

Köpte 2 böcker inne på Willys.

* Tillsammans - Denise Rudberg
* Så Dumt! - Mia Törnblom (till mamma)

Fortsättning om mina dagar i Malmö kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0