1939

Sitter och läser Hallandsposten på hemsidan. Undra ifall där e något spännande. Ska kolla in dödsannonserna. Känner en som har dött, så ville se om hon stod med i Hallandsposten också.
Idag har det varit en allmän tv-dag för mig. Har inte orkat göra så mycket mer. Men ibland behöver man ju vila framför tv:n också. Jag har ju jobbat några dagar nu så det är rätt slitsamt. Gå upp tidigt och jobba till sent. Usch, egentligen inget för mig men så är det inom resturangbranchen. Men det är kul, vilket är huvudsaken. :)
Jag kollade på den gamla filmen "1939" på tv4 film. Den var skit bra rent ut sagt! Bästa film jag sett på länge. Per Morberg och Helen Bergström var med i filmen. Dem gillar jag skarpt som skådespelare.
"1939" handlar bland annat som kriget mellan Europa och Tyskland år 1939-1945, och kärlek förståss. Vilken film är bra om den inte handlar om kärlek och relatioiner? Nästan ingen!
Filmen var nästan över 3 timmar lång, eller den var nog det. Så jag satt bänkat framför tv:n.

Igårkväll var det premiär för "Allsång på Skansen". Det var bra. Miss Li var med och jag älskar verkligen henne! Det är så mycket hålligång med hennes låtar.
Efter "Allsång på Skansen" var det även premiär för "Morden i Midsomer" som också var lika bra som vanligt.
Ska leta upp en bild på filmen "1939" ifall att det är någon som kommer ihåg att dem har sett den eller vill se den!

Nu ska jag gå ner och göra pannkakor med mamma.  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0