Dessa knölar

Jag vaknade imorse med en knöl bakom örat. Och det betyder att det är en infektion typ influensa på gång.
Hade ont i halsen och börjar bli lite förkyld igen.
Så jag och Beatrice gick hem från skolan. Hon hade också en knöl bakom örat. Det är bäst att vara bra till imorgon när det är middag med alla 9:or.
När jag hade sagt till en i klassen att jag skulle gå hem så sa hon:
- Varför? Du är ju inte sjuk.
Då sa jag:
- Och det vet du!?
Blir förbannad på sådana personer som lägger sig i utan att dem vet någonting.
Det är som om man har cancer. Det syns ingenting "i början" utanpå men innuti kroppen så vet man ju. Då kan man ju säga att jag ska gå hem för att jag är sjuk.
Man säger ju inte att jag ska gå hem för jag har cancer och det syns inte, eller hur?

Så tänk innan ni säger någonting, det brukar du ju själv säga. Plus att du säger ju alltid, och? Jag bryr mig inte. Nehe gör inte det då!!! Det var precis det du gjorde nu!!!

Senare i eftermiddag ska jag och mammii åka och handla studentmat.
Hittade 15 kronor när jag var ute och gick på idrotten. Jag har visst tur idag. Men några saker i alla fall.
Ska se om jag ska ner till fabror doktorn idag med och ta sänkan. Den kan inte vara så bra på mig eftersom jag blir så lätt sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0