Frissan

Kom precis hem från frissan. Har varit ock fixat mina ögonbryn. Det blev fel färg förra gången, men nu har vi rättat till det. GRATIS!
I skolan rensade vi skåpen vilket jag hade gjort förra veckan. Sen kollade vi på kabaré och sen fick man gå hem. Va hemma igen vid 10,45.
Sitter och väntar på att AntiCimex ska komma och lägga ut musgift.
När mamma snart kommer hem så måste vi ringa till H&M eftersom mitt paket är väldigt försenat. Suck!
Sen blir det till att förbereda inför "balen". Min frissa önskade mig lycka till. Vad snäll hon e´.
Ska duscha, sminka mig lite mer och sen på med kläderna. Synd som fan att det blåser. Ska gå in och kolla på vädrets hemsida och kolla hur vädret blir ikväll...

Imorgon kväll är det studentbalen. Frissan hade fullt upp då med frisyrer och smink sa hon. Men min bror ska inte gå, men han går ju på champagnefrukosten istället. Han bestämmer ju själv. Det är ju dyrt att gå på studentbalen minsann.

Uppdaterar om "balen" senare eller imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0