Heldag i Skåne län

Nu har vi nästan precis kommit hem. Har hunnit landa lite. Det blev IKEA i Malmö eftersom brorsan skulle ha en sak där som inte fanns i Helsingborg. Så det blev en lång bilresa. Körde inom Statoil och köpte oss lite kaffe, jag var mer sugen på varm choklad.
Sen fortsatte resan. Väl framme på IKEA i Malmö så började shoppingen.
Åt mat inne på IKEA:s resturang. Köttbullar för min del. Mums. Sen hade vi en kupong så att vi fick 1 VARSIN kladdkaka med grädde GRATIS! Till det drack vi kaffe. 
Sen blev det en lika lång resa hem. Fast sov lite av tiden.
På vägen hem från IKEA så åkte vi inom Malmö stad för att kolla läget. Roligare än motorvägen direkt. Kollade hem till farmor. Men man kunde inte se henne.
Det är såååå kul i Malmö, vill dit nu!

Det är någon cykeltävling i Halland och Båstad eftersom vi mötte en jäkla massa cyklister och poliser och vakter på vägen till IKEA.
Orka cykla så långt när det är nästan 30 grader varmt ute!
Nu ska jag och brorsan snart åka och lämna mamma, sen ska jag käka pizza med en kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0