Karsefors

Igår var mina nästkusiner från Stockholm nere och hälsade på. Det var trevligt. Jag såg bara dem när jag var liten, så det minns jag inte särskilt bra. Dem hade blivit stora nu, en var 15 år och hans lillasyster var 11 år. Jag var störst haha!
Men dem åkte tillbaka upp till Stockholm igen igår eftermiddag.
Efter att dem hade åkt så åkte mamma och jag och köpte godis på lillstugan. Yea! :D

Idag började dagen med att jag åt frukost och sen begav mamma och jag oss iväg till Karsefors festplats för att kolla läget. För ikväll så ska vi jobba där. Det blir nog mycket sent eftersom dem ska ha "nattamat" och allt. Dem har ju till och med husvagnar för dem som vill sova över där. Så jag kommer att tjäna goa pengar nu tills jag ska åka till Malmö.
Vi ska jobba klockan 16,00 - 01,00 eller längre. Vem vet.
Nu ska jag käka middag och sen blir det till att förbereda mig.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0