Söndag kväll

Jaha...vad ska man säga? God kväll eller? Idag har jag bara gjort ingenting, tagit på mig bikiniunderdelen och solat på gräsmattan och i solstolen.
Hörde att det rasslade bland löven och kollade lite försiktigt...man kan ju ana vad som finns där. Trodde det var en fågel men så var inte fallet. Det var en hasselmus. FY FAN VA ÄCKLIGT!
Jag hatar möss och sånt äckligt!
Så det blev att jag stängde dörren så att den inte kunde komma in här i alla fall och sen har jag suttit inne...inte bara för musens skull utan för att det är överhett ute!
Åkte och solade solarium vid 16,30. Får ju inte sådär JÄTTE mycket färg i den vanliga solen. 
Kollade precis färdigt på reprisen av Leila Bakar så ska ta och hämta några recept nu.
Annars ska jag väl bara vila. Om jag ens orkar i detta väder. Kanske sitta på altanen lite. Det är ju på andra sidan som musen är!


Sista matteprovet i 9:an på tisdag. Skönt. Måste verkligen få ett G på det nu, annars får jag IG i betyg. Fick ju som sagt IG på nationella i matte. Fick IG i engelska nationella med, men läraren sa att hon skulle skriva G på slutbetyget eftersom hon visste vad jag gick för.
Fick väl bara bra på svenska nationellla då.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0