Spaning...

Det blir ju tyvärr så att jag får skriva mina inlägg på eftermiddagarna och kvällarna eftersom jag går i skola...tråkigt, men det är ju bara 1 vecka kvar nu. Sen blir det mycket uppdatering. Hoppas jag på.

Spanar efter vita jeans åt mamma. Med LAGOM pris d.v.s. INTE 1.000 kronor eller mer.
Har varit nere i stan men där fanns inga. Konstigt nog. Så imorgon blir det att vi får åka in till Halmstad.
Ska även klippa mig då. Nice. Jag vet precis hur jag vill ha det. Kommer bli skit snyggt.
Om det är någon som vet var man kan hitta snygga, vita jeans till ett rimligt pris, skriv i så fall.

Inga läxor mer nu...hur skönt är inte det? Skit skönt. Men det kommer väl i 1:an på gymnasiet.

Nu ska jag gå ner och käka nypotatis. Mums filli babba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0