Test

Hej alla glada! Imorse började dagen med att jag åkte ner till stan och satte in pengar. Sen har jag även varit på företagshälsovården och gjort ett livsmedelstest nu inför mitt sommarjobb. Där kollade dem mina händer ifall jag är ren och ifall mina naglar var rena och inte alldeles för långa. För det får man inte ha när man jobbar inom kök. Men mina naglar är lagom långa. Inte så att jag inte får jobba sa hon. Hon sa att det var skönt att se någon tonåring som INTE bet på naglarna. För då samlas det ju en massa bakterier och då får man absolut inte jobba med livsmedel. Men jag klarade testet så det var ju bra.

Åkte in till Halmstad på eftermiddagen för att köpa en ny klocka i födelsedagspresent. Det är ju bäst att jag själv är med och provar den eftersom den var för stor för min hand. Jag har rätt små handleder liksom.
Så nu har jag äntligen fått en ny klocka. Den kostade ca 400 kr.

Imorgon börjar jag sommarjobba klockan 08,00 och jobbar till 15,00. Jag jobbar på min mammas jobb så jag kan ju det mesta där utantill så det är ju bra.

       Den klockan köpte jag fast svart...köpt på Ur & Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0