Fixat inför...

Först och främst vill jag tacka Dolly som skrev grattis i en kommentar och min granne och mamma som kramade mig och sa grattis för att jag slutade 9:an idag.

Sorry att jag inte har hunnit att skriva så mycket under dagen, mer än 1 inlägg men jag har faktiskt haft fullt upp. Inte varit ledig alls ännu. Men det tar jag ut ikväll.
Nu tänkte jag berätta lite om sista obligatoriska skoldagen i mitt liv och vad som har hänt i eftermiddag och vad som kommer att hända ikväll.

I skolan så samlades vi i klassrummet. Alla tog kort hej vilt. Vi fick en kanelbulle och en dricka. Mums.
Sen lekte vi en lek och vid 09,50 gick vi ner till matsalen för att lyssna på rektorn tal. Det sjöngs även sånger m.m. 
Sen när det var slut så kramade alla i klassen om varandra. Jag hann inte krama alla tyvärr. Också några kramar till dem bästa lärarna. Som är värda en kram förståss.
Sen åkte jag hem med mycket svullna och ömma fötter.

Nu i eftermiddags så har jag dukat borden till studentfesten imorgon. Det blev skitfint. Vill ni se bilderna så gå in på www.lothigiius.bilddagboken.se
Om en stund. Har inte hunnit lägga in dem ännu, eller så sammanfattar jag ALLA bilderna imorgon. Får se vilket jag gör.
Så dukningen höll jag på med i många timmar. Sen åkte vi och hämtade den beställda maten, hämtade tårtan som blev skitfin, köpte nötter till välkomsdrinken, hämtade blommor i blomsteraffären (var annars?) och lämnade tillbaka en skjorta på Dressmann.
Den där tårtan som jag skulle käka idag på avslutningsdagen. Den hann jag inte äta förren vid 17,00. Alldeles för sent!
Pappa har även fixat en Volvo C70 cab till brorsan imorgon. Den ska han skjutsa honom i. Han lånade den av hans jobbarkompis.

Nu ska jag ta och tvätta håret. Det blir så himla fett hela tiden. Dö tråkigt.
Sen får jag väl vila, om vi inte har något annat att göra.

//Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0