Fredag hela veckan

image171

Idag är det fredag och fy fasiken va skönt det e´. Imorse var jag hos tandläkaren och lagade mitt sista hål. Låter kanske som att jag har lagat JÄTTE MÅNGA hål, men det har jag inte. Fick extremt ont i min rygg när jag låg i den där stolen hos tandläkaren. Nu ska jag inte dit förrän om 1 år. YES säger jag!
Sen var det skola som vanligt. Hade hemkunskap och lagade viltskavspanna. Det blev jätte gott. Efter skolan så fikade mamma och jag här hemma, sen åkte vi till "Lillstugan" och köpte godis till ikväll. Efter det så handlade vi lite mat.
Ska berätta en sak som hände hos tandläkaren.
Jo det var så att när hon hade lagat färdigt, eller jag hon lagade bara halva hålet, så sa hon att min mun är så liten så hon kommer inte åt där som hon ska laga (det var tanden allra längst in). Så då sa hon till mig:
- Det gäller att du borstar, tar fluor och tandtråd varje dag. För om hålet blir större eller om fyllningen går bort så måste vi dra ut tanden.
Då tänkte jag för mig själv.
Vad i helsicke! Vad är min tandläkare till för? Jag trodde att hon var till för att fixa mina tänder. Och laga dem! ORDENTLIGT! Men nä då.
Kan jag hjälpa att jag inte kan gapa större än vad jag kan? Nä det kan jag inte. Jävla CP!!!
Aja nu ska jag gå ner och laga tacos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0