Godmorgon Guys

Sitter på mammas jobb och är rätt trött och sleten. Hon börjar nu klockan 8.30. Tidigt för mig i alla fall. Men jag följde med idag för att jag ska baka tigerkaka till avdelningarna. Skoj.
Satt uppe till klockan 23.10 igår för jag tittade på den underbara filmen "Så som i himmelen". Man börjar ju nästan gråta varje gång jag ser den, d.v.s. att jag har sett den 3-4 gånger. Men den är lika bra varje gång. Jag kan se den kanske 100 gånger utan att jag tröttnar på den, men det får gå några veckor emellan.
Jag älskar Mikael Nyqvist! <3 å jag älskar när Helena Sjöholm sjunger den där låten...åhh, vad heter den nu?
"Gabriellas sång" så heter den. Egentligen kommer den ifrån Kristina från Duvemåla. Det är ett av dem finaste ögonblicken i filmen. Och Per Moberg (Gabriellas man) som misshandlat Helena hela tiden står och blir röd om kinderna troligen för att han tycker att det är vackert och att han fattar vad han har gjort mot Helena (Gabriella).

Men nu ska jag gå och göra parfait.
image201


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0