Middag ikväll

Bordet är dukat. Ska snart börja på maten. För er som undrar vad jag snackar om så är det nämligen så att vi ska ha en liten middag här hemma. Det är jag, mamma, brorsan, mormor, mammas lillebror och hans tjej som ska komma hit på en bit mat. Kommer bli trevligt. Såg inte mammas lillebror och hans tjej förrän i julas. Kan dem ha förändrats? Njae tror inte det har hänt så mycket den senaste tiden.
Kanske kommer bilder, vad vet jag.

Tog några bilder på alla mina haslband, dem flesta i alla fall. Är ni intresserade av några så kommentera. Säg även hur mycket du vill ge för halsabandet / halsbanden.
image261

image262
image263image265
Det är bara det sista halsbandet på denna bilden som inte kom med på den förra bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0