Mobilen sönder :(

Har städat hela lägenheten nu. Puh. Både ovanvåningen och nedervåningen. Damma, dammsög och torkade golvet. Nu är här fint igen. :) Man måste ju ha fint när det kommer gäster. Jag ska rappotera att dem ville komma hit och äta middag imorgonkväll. Jag skrev om det i förr förra inlägget, tror jag. Ja ni får ju se om ni vill veta. Det får la bli tacos. Enkelt att göra också. 
Nu klockan 17,00 så kommer mamma hem och så ska vi åka till systemet och köpa vin.

Min mobiltelefon har gått sönder. Det är en Sony Ericsson K700i. Det är laddkontakten som är kass. Det har gått av en liten pigg eller vad man kan säga. Tråkigt :(
Nu får jag ta min gamla mobil när jag ska åka till Polen med plugget. Om jag inte hinner fixa den innan förstås. Jag blir så less på när saker och ting bara ska gå sönder. Det värsta av allt är väl att det är pappas mobil.
Någon som vet var och hur man kan fixa den? Skriv en kommentar i så fall.  

Nu kommer glassbilen. Men jag ska INTE köpa glass.
image260
Detta är en laddkontakt. Det säger ju sig själv. Det är där man stoppar in laddaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0