Otrevlig person

Va nere i stan i förmiddags och handlade hem lite mat på Ica. Jag handlade själv, mamma jobbar. Det blev 2 tunga påsar som jag fick släpa hem. Men det gick bra. Nu är kylen lagom full igen. Träffade min gympalärare på Ica. Tror ni att hon hälsade ELLER? Nej det gjorde hon minsann och da inte. Snacka om att vara otrevlig. Jag stod nästan bredvid henne när jag plockade frukt. Men ändå så hälsade hon inte. Man skulle väl sagt.HEEEJ!!! SER DU INTE MIG ELLER! HALLÅ, VI STÅR JU BREDVID VARANDRA. ÄR DU BLIND ELLER? (haha).Eller något sånt.
Aja jag skiter i henne, surskrockan.Åt precis lite middag. Ska ta och dammsuga här uppe på ovanvåningen. Dammtussarna flyger omkring här (nästan).


Ni får ha en trevlig helg. Men jag återkommer säkert med några inlägg i helgen.

//Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0