Pizza + AA

image203
Ena stunden så snöar det, andra stunden så regnar det. Jag blir hyper på detta vädret. Nog pratat om väder.
Har precis klistrat in lite recept i min receptbok, var annars? (haha). Ska lägga över lite bilder från mobilen till datorn (datan) nu. 
Senare ikväll blir det pizza och Andra Avenyn. Det är spännande nu i AA. Eller vad säger ni alla AA-fans? Håkon hängkuk som jag kallar han. Å Roxanas mage har ju blivit riktigt stor nu. Roligt att det händer något. Med magen alltså.
Glöm inte alla AA-fans att det är öppet hus hos Andra Avenyn på Lindholmen i Göteborg den 5 april klockan 10,00-13,00. Får la se om jag åker dit. Vore ju roligt att träffa skådisarna och byta några ord, och "tjöta litta".

Men ha det gött :)
image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0