Prov

Idag har jag varit i skolan. En seg dag. Vi hade So-prov och det gick bra.
Är så jävla nervös för imorgon. Vi ska simma, och jag vill verkligen inte vara med. Hatar att bada och simma. Ska be mamma att skriva en lapp eller något, så att jag slipper. Jag har redan sagt till henne att jag inte vill. Då sa hon: - OKEJ.
Imorgon har vi ett prov till. Då är det biologi. Usch och bläää. Men det har vi först på eftermiddagen. Innan lunch har jag engelska glosor. Kan typ bara 5 av 30. Aja, får se hur jag ska göra. Jag pallar inte plugga mer idag. Får plugga imorgon innan jag går till skolan.
På onsdag ska vi ha friluftsdag och då ska jag bowla. Bättre lycka denna gången. Om jag tar några bilder så kan jag lägga ut dem.
Åhhh...det tjuter sånt där flyglarm ifall det skulle hända någonting typ krig och det behövs helikoptrar och flygplan eller vad det nu är.
Jag hatar i alla fall det ljudet. Det låter så högt. Men dem testar ju bara det ifall det funkar, och det gör det, så nu kan dem sluta. TACK!

Nu ska jag gå och koka lite kaffe. Och sen kommer mamma hem.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag ville bara önska dig en bra dag, för sådana behöver vi fler av!

2008-03-03 @ 15:06:28
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

jobbigtmed prov :P

2008-03-03 @ 15:10:06
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0