14 timmar kvar



Imorgon bär det som sagt av till Liseberg vid 12 snåret på eftermiddagen. Kommer inte att komma hem förrän vid 12 på natten. Så det blir en lång dag. Har kommit fram till att jag inte ska ha någon väska med mig eftersom man inte får ha väska på sig på vissa karuseller.
Tar inte med mig någon jacka heller eftersom det ska bli mycket varmt ute.
Ska även testa att spela på chokladhjul och kanske chipshjul...vill vinna stort någon gång.
Bilder uppdateras väl senare då...från imorgon.

Sitter och kikar på Linda Rosings blogg. Hittade en förskräcklig bild på henne där...jag rekomenderar verkligen inte att se ut sådär!
Här är bilden:


Att människan inte skäms...det skulle jag ha gjort om jag såg ut sådär. Men hon verkar snäll och rar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0